maanantai 19. heinäkuuta 2010

Ruoka asuu lähellä

Olen niin onnellinen siitä, että olemme ruoan suhteen löytämässä kultaisen keskitien, jota molempien ja koko perheen on hyvä kulkea. Olen onnellinen siitä, että liityimme lähiruokapiiriin, jossa perunat, porkkanat ja sipulit tilataan yhdessä suoraan tuottajalta. Olen onnellinen yhteisistä torireissuista, korista täynnä ajatuksella valittua ruokaa. Olen onnellinen siitä, että eineksiä tarvitsee ostaa vain poikkeustapauksissa. Erityisen onnellinen olen siitä, että mieheni osaa laittaa ruokaa. Joskus se saa minut melkein kyyneliin.

3 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Monta syytä onneen, kuulostaa hyvältä ja herkulliselta! :)

Nipsutin kirjoitti...

Kuulostaa hyvälle. =)

Villilintu kirjoitti...

Kiitos, on hyvää ja herkullista :) Ja onnellista.